25 oct. 2011

Learn to wait

In anumite feluri,tradarea e inevitabila.Cand ne tradam unii pe ceilalti,calea catre recuperare e mai putin clara dar facem apoi tot ce este nevoie pentru a ne reconstrui increderea care a fost pierduta.Sunt unele rani,unele tradari care sunt asa adanci,asa de profunde ca nu se poate repara ce a fost pierdut.Si cand se intampla asta  nu e nimic de facut decat sa astepti.


                                                           Eram iubirea de demult a celuia pe care-acum,cu-atâta dor
                                                            Cu-atâta chin l-aştept mereu pe-acelaşi drum.
                                                            Eu l-am privit, şi chipul lui mi-a apărut întunecat
                                                         
                                                            Eu l-am trăit, şi visul meu era aşa de-ndurerat.