12 sept. 2011

A frozen memory.

Stau uneori si ma gandesc la trecut.Probabil ca o rana fizica trece repede pe langa una psihica.As vrea ca amintirile sa imi inghete.Vreau ca ele sa stea undeva in spatele vietii mele,a prezentului.Amintirile dor.Dor cumplit.Imi amintesc cum a fost sa fiu ranita.Nu le pot uita.
Imi pun adesea intrebarea de ce exista oameni puternici si oameni mai slabi?Tind sa cred ca cei mai 'slabi' sunt uneori mai tari decat ceilalti...Prin sensibilitate pot fi aratate multe.Unii considera sensibilitatea o jignire.Eu un compliment.
In inima mea e o lupta grea:SA NU PRIVESC IN URMA MEA.Vorbele inca mai dor..Au fost vorbe spuse prea usor de catre persoane importante.Importante pentru mine.Mereu mi-am spus:"Daca intr.adevar cineva te iubeste cu adevarat nu te face sa suferi,sa suspini,sa plangi."Ei bine nimeni nu e perfect.Suntem umani.Facem greseli.Trebuie sa stim sa iertam,sa plecam capu chiar de nu avem dreptate.Pentru unii e usor,iar pentru altii al naibii de greu.
Vreau sa imi las amintirile in urma.
                            O lupta continua in inima mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu